والدین از بورسیه های ریاست جمهوری سپاسگزار هستند

کاردار سفارت هند در حراره، آقای ندیم خان گفت که آنها دانشجویان زیمبابوه را آموزش می دهند تا کارفرما و کارآفرین شوند تا بتوانند ایجاد شغل کنند

والدین از بورسیه های ریاست جمهوری که به فراگیران خانواده های محروم کمک می کند تا در موسسات آموزش عالی در کشورهای مختلف تحصیل کنند، سپاسگزار هستند. اخیراً در جلسه ای بین والدین دانش آموزان زیمبابوه ای، که در دانشگاه ویگنان در هند تحصیل می­کنند، و مقامات این دانشگاه که در حراره حضور داشتند، والدین از رئیس جمهور منانگاگوا به خاطر تعهد وی برای اطمینان از اینکه هیچ کس از تحصیل باز نماند، قدردانی کردند. این دانش آموزان شش ماه است که در هند هستند. خانم کانستنس دوبه که فرزندش در رشته مهندسی مکانیک در دانشگاه وینگان تحصیل می کند، گفت که او نمی تواند هزینه تحصیل در دانشگاه را بپردازد. او رئیس جمهور منانگاگوا را به خاطر حمایت از ثبت نام فرزندش در ویگنان تحسین کرد. کاردار سفارت هند در حراره، آقای ندیم خان گفت که آنها دانشجویان زیمبابوه را آموزش می دهند تا کارفرما و کارآفرین شوند تا بتوانند ایجاد شغل کنند. والدین و سرپرستان این فرصت را داشتند که فیلم های ضبط فرزندان خود را ببینند.

دفتر رئیس جمهور و معاون وزیر امور مالی، اداری و منابع انسانی کابینه آقای زوینچیموه چورو گفت که دولت دانشجویانی را به هند می فرستد تا زمینه های همکاری را که جمهوری دوم از طریق تعامل و مشارکت باز کرده است، تقویت و تحکیم بخشد. فرستادن دانشجویان برای تحصیل در هند به تقویت روابط دیپلماتیک و اقتصادی بین هند و زیمبابوه کمک می کند و آقای چورو گفت که دانش‌آموزان باید کاتالیزور نوآوری، کارآفرینی و پیشرفت اقتصادی در رشته‌های مختلف خود در هنگام بازگشت به کشور باشند.

https://www.herald.co.zw/parents-grateful-for-presidential-scholarships

کد خبر 19234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =